08 mai, 2007

Facebook

Da kom etternøleren inn, og regget seg igår. Interessant å se hvordan det funket fra innsiden, men det er noen "problemer" med det: Det går veldig mye tid vekk, for jeg finner venner og kjente hele tiden, og blir sittende å se på bilder og alt mulig rart. Tid som jeg egentlig burde brukt på andre ting, men det er likevel kjekt å mimre og greier.

En må ta seg tid. Ta seg tid til det en vil. Og hva vil en bruke tiden på? Det er det som er det store spørsmålet. Akkurat nå vil jeg bruke tiden på å få gjort litt av alt arbeidet som ligger å venter. Arbeid som venter i en stor haug

2 kommentarer:

Anna sa...

Lars Kristian! Er du ikke sterk nok til å stå imot presset sånn som meg og Steinar?! De som får Facebook dør! And that´s the truth!

larsk sa...

Velkommen inn anna!

tror nok det er litt forskjellig for dere, for mange av folka jeg har gått i klasse med i mange år, er ikke i byn lengre, og det er en grei måte å se hva andre en kjenner driver med, og klare å holde kontakten på den måten ;)

Så får vi håpe at jeg ikke dør :P