11 september, 2007

Snop


Idag har jeg snopt. Etter en lang dag på skolen, fikk jeg lst til å skeie ut. Og den utsskeielsen bestod i 129 minutter med ny musikk.

JEg kjøpte disse to cdene:



Matt redman - Beautiful News



Hillsong United - All of the above


Jeg har ikke hørt så mye på de at jeg kan si noe bastant, men førsteinntrykket er veldig bra

Kanskje kommer den en cd-anmeldelse senere? Gi beskjed hvis du ønsker det...


Ellers kan vi si at tallet er 39. I uke 39, om 10 dager kommer jeg til Bergen. Gleder meg!

Først bør jeg bli ferdig med en detaljeksegetisk oppgave om Matt 21,6-11, der Jesus kommer inn i Jerusalem. Noen som har noen tanker?

Må stikke nå, snakkes!

1 kommentar:

Ingar T. Hauge sa...

CD-anmeldelser tar vi gjerne imot. Det er alltid kjekt å kjøpe gode CDer, noe jeg har merket i det siste da jeg har kjøpt flere Toto-plater.