07 april, 2008

Det er fra ens egne en skal høre det

Jeg har en kompis som på død og liv (nesten) skal ha meg til å skifte bloggleverandør fra blogger til wordpress. Er ikke måte på hvor mange ganger jeg hører det :P
Jeg er ikke så veldig giret på det, synes blogger funker helt greit.
Men det som er morsomt er at kjæresten til Erik akkurat nå har fått seg blogg. Og gjett EN gang hvilken bloggleverandør hun har valgt? Må le...

Ellers vil jeg gratulere PULS2 (ungdomsarbeidet i IMI), som har fått seg domene idag! Det er puls2.no. Gleder meg til siden er oppe og gå!

Snakkes plutselig

4 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Det er faktisk et par gode fordeler med Wordpress. Måten ikke hele innlegget synes på en gang, f.eks. Men når en først har opprettet en blog, ser jeg ikke mye vits i å skifte. Hold deg til blogspot, min venn.

Anonym sa...

Wordpress broder! Wordpress.

Anonym sa...

Burn på erik.
Lenge leve eksamen.. NOT!!!

Erik sa...

Det må være den gamle linken du linker til i innlegget ditt, ville tatt på Julia`s egentlig blogg om jeg var deg, den finner du her:
http://www.juliaak.wordpress.com

Wordpress ftw!

Ellers ønsker jeg deg en veldig fin kveld videre!

Med vennlig hilsen,
Erik