01 april, 2009

Svømming

Nå kommer blogginnleggene i en forrykende fart!
Idag var jeg og svømte, og det har jeg gjort 1-2 gang(er) i uken i ca 1,5 år. Pleier vanligvis å svømme med Gjermund, og en kompis til, men idag ble det slik at ingen av de kunne, så jeg trasket i vei. Etter å ha svømt lenge og vel, og gått inn i varmebassenget, kom jeg i snakk med en pensjonist som også pleier å svømme. Har ikke snakket med henne før, og noe av det første hun sa var at hun hadde lagt merke til hvor mye jeg hadde svømt, og berømmet meg for innsatsen. Uten at jeg hadde gjort noe som helst for å bli lagt merke til. Jeg synes det var underlig, men samtidig godt, for det minner meg om Gud, som legger merke til oss, og som ser oss. Og så har han sett oss hele tiden!

"Du så meg den gang jeg var et foster"
Sal 139,16a

Se og bli sett!

Ingen kommentarer: