25 mars, 2007

skolen

Halloen!
Føler liksom at jeg må benytte sjansen. Mange sier på bloggen (ihvertfall mitt inntrykk) at det er så grådig mye å gjøre på skolen, så da får jeg benytte sjansen til å gjøre det samme, når jeg faktisk har en prøve å øve til (den andre dette semesteret). Prøven har faktisk et pensum på hele 40 sider ( i bedøk), men likevel så er det et ork å prøve å gjøre det (føles ihvertfall slik). Må dra meg etter hårene, og nå har jeg nesten klart det, helt til jeg fant ut at det var en stund siden jeg hadde skrevet blogg-innlegg. Men nå er det bare 6 sider igjen av pensumet 2.gangen jeg leser, så jeg har vel strengt tatt ingenting å klage over?

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Jeg kan trygt si at det på ingen måte er travelt på skolen for tida, hvilket gir rom for å nyte den nykomne våren en smule. Så sånn er den saken.

Nikolai sa...

Med bare 40 sider i pensum burde du føle deg priviligert.;)