17 april, 2007

Morgenmøte i Frikjøken

I går var jeg ganske trøtt, og fikk melding fra Knut Amund ca 22.30 om at det skulle være morgenmøte i Frikirken idag kl 7-8. Tenkte det var legne siden jeg hadde vært der sist, så jeg stile vekkerklokken på det ufyselige tallet 05:30, og la meg til å sovne. Ba om at jeg skulle sovne fort, og det gjorde jeg. Men jeg våknet midt på natten, utrolige 10 min før vekkerklokken, og hadde en behagelig morgen med tid til å spise frokost, før jeg labbet ivei det ene minuttet til busstoppet, og kom etterhvert fram til bestemmelsesstedet: Frikirken.
Hadde gentlig glemt hvor bra et morgenmøte er, selv om det er utrolig tidlig, så var det likvel godt å komme seg avgårde, lovsynge, bli bedt for, be for andre og rett og slett bare være. Det minner meg om hvorfor en ikke bør leve kristnelivet solo, trengte en vitamininnsprøytning nå...

Så takk til Gud og takk til morgenmøtet!

4 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Hehe, etter at jeg har kommet tilbake fra Japan sover jeg ikke stort mer enn syv timer hver natt, sånn maksimalt. Dety resulterte i at i dag stod jeg opp klokka sju, mens eneste timen i dag var klokka ti.

Ellen Sofie Hetta sa...

Så brA lARS kRISTIAN! Håper dere får en finfin hyttetur, og så kunne jeg trengt å få litt hjelp av deg...jeg får ikke til å få noen linker opp til alle vennen og kontaktene mine på wesiden min...tror du at du kan få passordet og sånn og gjøre det for meg? Hvis du setter opp oen linker vet jeg hvor det er, og kan fortsette:)

Bra forbilde du er med å sett standard for dagen- JESUS først! Kult om du og andre ville blitt med på TMF i sommer, men du er vel bissy med oase tenker jeg....du kan o være mde som leder på TMF, og få med gjengen som deltakere, for jeg er der, og vil så veeldig gjerne treffe folk i sommer....

jaja, Klems!

Ellen Sofie Hetta sa...

forresten, du må se å skrive meg som link på siden din....

larsk sa...

Halloen Ellen Sofie!
Takk for sist, og kjekt at du tok turen innom!

Du får sende meg en mail med prob, så skal jeg se på det. Tror nok ikke jeg klare å satse på to hester samtidig, så må nok konse meg om en ting, oase. Men gjerne ta deg en tur innom der ;) Beklager at jeg har glemt å skrive link, skal gjøre det nå;)