09 august, 2007

Det nye kapittelet

Da skjer det snart. Noe som jeg har skjøvet foran meg i hele vår og sommer, inntreffer snart. På lørdag skal jeg flytte til Stavanger. Nå er det ikke bare fjern fremtid lengre. Nå er det snart nåtid. Nå skjer det
I går var jeg og så på hybelen. Jeg ble positivt overrasket da jeg så rommet, det var lyst og fint, og større enn jeg hadde trodd. Så jeg får håpe det går greit å bo der. Jeg får eget bad og skal dele kjøkken med en annen, så det er greit. Selve hybelen er på 13 m2 + bad og kjøkken

Det kommer til å bli en overgang likevel. Så og si alle vennene mine bor i Bergen, og jeg er vant til å bo i byen mellom de syv fjell. Jeg har jo trossalt gjort det i 20 år nå. Samtidig er det sunt å bryte opp innimellom, og bli kjent med nye. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til mye nytt. Gruer meg tilå forlate mye gammelt. Men sånn er livet...

Det jeg vet, er ihvertfall at jeg må øve meg litt med på klesvasken...

God natt!

Ingen kommentarer: