14 februar, 2008

Gullkorn

Tror jeg får slå ny rekord med 2 blogginnlegg på en dag, men sånn går det når en leser til eksamen og surfer samtidig:


Sitater fra skademeldingsskjemaer er noe for seg selv!
Utdrag:
"Jeg kjørte over en fyr, men han erkjente at feilen var hans siden han hadde blitt overkjørt fra før."

"
På torsdager bruker fruen å ha vaskedag og når jeg kom hjem på kvelden slo jeg i stykker sideruten og to fortenner."

"
Det ene forhjulet havnet i grøfta, foten hoppet fra gasspedalen til bremsepedalen, for over veien til den andre siden og havnet i en trestamme."

"
Jeg vil si at jeg har 50% skyld og motparten 75%."

"
Det går ikke an å påstå at jeg holdt for stor fart. Bilen ble dyttet av min 72 år gamle søster."

Det er også mye rart som har blitt trykket i kirkeblader (utdrag):
"
For de som har barn, og som ikke vet det, så har vi en barnehage i kjelleren. "

"
Siden det er påskesøndag, vil vi be Mrs. Lewis å komme frem og legge et egg på alteret..."

"
Next Sunday a special collection will be taken to defray the cost of the new carpet. All those wishing to do something on the new carpet will come forward and do so. "

"
Pastor Adams talte kort, til stor glede for menigheten. "

Kirkeblader del 2 (utdrag):

"The pastor will preach his farewell message, after which the choir will sing, "Break Forth Into Joy.""

"
Remember in prayer the many who are sick of our church and community."

"
The rosebud on the altar this morning is to announce the birth of David, the sin of Rev. and Mrs. Adams."

"The senior choir invites any member of the congregation who enjoys sinning to join the choir."

Så får vi se om det er noen som ikke klarer å holde seg imorgen på forelesningen :P

Ingen kommentarer: