20 oktober, 2008

Noen ting går den rette veien!

Da var det tid for ny bloggpost. Tenkte jeg først skulle dele del II av forrige post, nemlig dagen derpå (fredag), hvor jeg fikk oppleve å bety noe for 2 stk, og fikk beskjeden om at jeg hadde med meg noe som forandret noe, og det gav meg en stor takknemlighet til Gud om at han velger å bruke meg, selv med manglende frimodighet.
Så det går den rette veien!

Noe annet som går den rette veien, opplevde jeg på kollokviegruppen idag. Ole Severin (også kjent som Hans Nielsen Hauge) begynte å synge brannsanger helt frivillig! Og det var ikke bare å synge sangen en gang. Han sang den flere ganger! Det går absolutt den rette veien, og jeg tror jeg føyer til sitatet (fra gudstjenesten igår) med tommel opp: "Kjør på"! ;)

Noe som ikke går så bra, var middagen idag. Skulle lage lasagne, og på en eller annen merkelig måte kom det litt mer vann enn planlagt. Hvordan det gikk, får du heller spørre meg om!

6 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Snakker vi Swedish Chef-tendenser?

Ellers er det godt å se gutten bloge igjen. Håper trenden fortsetter.

larsk sa...

Halloen! Det var nok ikke helt swedish chef-tendenser, selv om det var litt kaos :P

Kjekt å få kommentar,s å får jeg prøve å være litt mer aktiv her ;)

Marit sa...

Kjør på? Handlet ikke gudstjenesten om sex og sånt?

Anonym sa...

"Tjokk å feit å full å seriegull"

Anonym sa...

marit: du kjenner jo til konseptet med learning by doing;)

ole: HVA I ALLE DAGER?!?! jeg er sjokkert!

lasse: keep ut the blogging:D

larsk sa...

marit: Det gjorde den, så det tyder på at du gikk glipp av noe :P Men for å være seriøs, så hadde elling en veldig bra og bibelsk tale ;)

Ole: Kjør på ;)

vianho: spennende å se om jeg kjenner inspirasjon til nye bloggposter snart ;)