14 februar, 2007

huff og huff

Det må være et eller annet magisk med det, Når jeg gjør ting som er kjekt, så er det ca 0 problem med å konse seg, og sette seg skikkelig inn i det jeg holder på med. Men med en gang det blir et leksestempel på ting,s å vil ikke hjernen min samarbeide. Det resulterer i at jeg skriver blogginnlegg istedenfor å lese om Oscar Wilde, og skrive bokrapport i engelsken. Det går bare ikke, har prøvd å ta meg sammen i hele dag. Får håpe det går bedre i morgen. Skal egentlig inn neste uke, men jeg synes at alt som er ferdig, er fantastisk. Men jeg er vel kanskje litt ut av trening når det gjelder konsing, for det er som regel ingen lekser, hverken mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag eller søndag. Noen som har et godt tips for å bare dra seg etter hårene, og få dette ferdig?

PS: Gratulerer med dagen til de som tenker på den :P Vi så en video idag om valentinsdagen, (på skolen faktisk), for en fyr gjorde narr av dagen, og synes det var en skikkelig klisje. Han avsluttet med å råde alle single folk til å kjøpe en boks med sjokolade til seg selv, men det har jeg glemt...

1 kommentar:

Ingar T. Hauge sa...

Siden BÅDE Oscar Wilde og Valentine's Day er nevnt samtidig, jeg bare komme med følgende sitat av mannen:

Bigamy is having a wife too many. So is monogamy.