10 januar, 2008

Hvorfor en ikke bør praktisere voksendåp

Lite blogginnlegg for tiden, pga utrolig mye å gjøre. Har vært på etterskudd på lesingen fordi det var litt vanskelig å lese over 1000 sider i desember. Dermed kommer alt nå, og nå måtte jeg ha meg en pause fra etikken.(Dårlig tegn når en ikke husker hva en akkurat leste). Ellers går det med tid til IMPULS, noe som blir veldig kjekt! (Hvis du har mulighet til å ta turen innom, enten på IMPULS i Stavanger, Oslo, Trondheim eller Kristiansand, vil jeg absolutt anbefale deg til å gjøre det!)

Tenkte jeg skulle dele en video med dere, som tar kort tid, og som er morsom, kan det blir bedre?



Tittelen er ment litt humoristisk, for de som nå bekymret seg for at en teologistudent var gått fra vettet.

Kan avslutte dagens sending med å sitere fra en annen teologistudent (Eline) som reiste med meg og min søster fra Bergen, og som pekte og så utbrøt på Halhjem(fergeleiet) at "Den fergen er dratt på ferie" Det var jo også en måte å si at fergen ikke var i bruk den dagen. Lærer en å si sånne ting i teologien? (Da blir jeg bekymret) Jeg får ihvertfall avslutte, og si at jeg ikke har mulighet til å ta ferie 10 meter fra arbeidsstedet mitt (som fergen i såfall gjorde), spesielt ikke nå

4 kommentarer:

Marit sa...

Halleluja!

Erik sa...

aere vaere voksendaap?

Marianne sa...

Den trappa som gikk ned til dåpsbassenget då eg sko døypes var både bratt og glatt. Hadde nok vært lettere å bare gjort det på den måten:)

Erik sa...

Snart nytt blogg innlegg ???