19 mai, 2008

Tydelighet

Av en eller annen grunn får jeg alltid lyst å skrive flere blogginnlegg når det nærmer seg eksamen (4.juni). Skal ta 25 studiepoeng om andre religioner, og skal bli veldig godt å bli ferdig med den. Ellers var jeg i Bergen i helgen, og det var utrolig kjekt å feire 17.mai der, og treffe slekt og venner. Bilder fra 17.maitoget kommer snart.


Det ene innlegget jeg har tenkt på, kommer nå, og handler om tydelighet. Det er ikke første gang jeg skriver om det

Det som inspirerer meg denne gangen, er denne videoen:

Jeg vet ikke om jeg klarer å gjøre det i Stavangers gater idag, men det er virkelig inspirerende at folk tør å pushe på grensene sine, og det inspirerer meg til å gjøre det samme. Spesielt etter talen til Elling i går, der han snakket om at vi faktisk har noe som andre blir glade for å høre (apg 8). Jeg synes det var en god påminnelse.

Hvordan kan vi være mer tydelig?

2 kommentarer:

Erik sa...

Har du drevet med selvsensur av bloggposter i det siste, eller ?

Erik sa...

http://larskheg.blogspot.com/2008/05/facebook-er-en-fordel-noen-ganger.html