08 juni, 2008

Et år er snart over

Da var eksamen unnagjort på onsdag, og håper på at jeg står. Med det så er 65 studiepoeng tatt, og det skal fortsettes på til høsten. Bare kjipt at hele klassen ikke skal fortsette...

Fikk også være litt med på godhet, selv om de hadde lagt det midt i eksamensuken. Merket at jeg var skikelig sliten på fredag, så har tatt det med ro i helgen for slappe av. Det er rett og slett herlig med eksamen!

Så nå skal jeg være i Stavanger til lørdag, og så skal jeg hjem til Bergen, og dra på konsert i Frikirken med bandet fra ungdomsarbeidet jeg kommer fra. Det gleder jeg meg veldig til. Så denne uken blir en imi-uke, med en del ting og tang som skal gjøres før sommeren.

Ellers blir det en ukes tur til England, en til TenOASE og en til sommerIMPULS.

Så får vi håpe at vi treffes!

1 kommentar:

Marit sa...

Herlig med eksamen? Jeg aner en viss sarkasme...