14 november, 2007

FERDIG!

Yess! Da var første eksamen på MHS overstått, og da kan jeg vel med rette kalle meg for stud.theol?

For å feire denne dagen, får jeg poste en sang (ikke navnet jesus denne gangen :P)


Halleluja min sjel er fri!
Min trellestand er nå forbi!
På land og hav min sak er klar
Hvor Jesus er jeg himlen har!

Vel, sånn føles det akkurat nå, utrolig digg å være ferdig!
Og hva mer sier sangen?

Hva gjør det da om her på jord
I hybel eller slott jeg bor?
Er dagen skyfull eller klar
Hvor Jesus er jeg himlen har!

Det er så rett!

Nå kommer sikkert noen til å tro at jeg er musikalsk, men får avkrefte det med en gang!
Skrev forresten om Messias i GT, veldig interesant. Da skal jeg feire med middag hos en venn, lederskole på imi, og så Bærgen imorgen!
Men først kaller oppvasaken.

Snakkes!

7 kommentarer:

Elling sa...

Vel blåst!

Ingar T. Hauge sa...

Amen, broder, amen!

Marit sa...

Rart, jeg sang akkurat den samme sangen da jeg var ferdig:)

Ole Severin sa...

Hm. skal det tolkes dit hen at Marit heller ikke er musikalsk?

Trond Westby sa...

Gratulere med vel overstått eksamen.
Snakkes snart :)

Nils sa...

grattis med gjennomført eksamen og lykke til med studentlivet!

Marit sa...

Ole, måtte du %&%$&$!