05 november, 2007

Slå ut håret...


Idag ahr jeg slått ut håret på flere måter, og en av dem var to nye cder til samlingen:
Starfield: Beauty in the broken. Hørte den første gang hos en kompis (John Eirik), og nå fikk jeg endelig kjøpt den. Den andre var en dobbeltcd av Matt Redman: Intimacy & The friendship and the fear. Får ikke lagt ut bilder pga blogger funker ikke. Så får vi prøve å komme ut med cd-anmeldelser snart, alt taes etter eksamen. Dessuten liker jeg å høre mange ganger igjennom cdene før jeg gjør meg opp en mening, slik at jeg finner ut om cden bare er tøff, elle rom den gir meg noe.

Den andre måten jeg har slått ut håret på, får dere gjette

Eksamen er nå den 14.november, og får ta med en lærebokvits fra Matt I (side 179) av Hans Kvalbein (Forøvrig en veldig god bok)
Handler om faste: "Fariseerne fastet gjerne to ganger i uka. Fastedagene var mandag og torsdag. I den eldste kirke, ble også faste praktisert, men på andre ukedager: "Dere skal ikke faste på samme tid som hyklerne. For de faster på mandag og torsdag, men dere skal faste på onsdag og fredag(Did 8,1)" Som om det hadde noe å si :P Det var jo ikke det Jesus snakket om...

Etter eksamen kommer jeg til Bergen (15.-18.nov), så er det en tur til Oslo(23.-25.), og så en tur til Bergen igjen, med en kompis fra Stavanger

Tilbake til lesingen, yess! Eller?

EDIT 19.11.07: Lagt inn bilder

Ingen kommentarer: