30 desember, 2008


Da var jeg tilbake i byen uten fjell, og med et julenek på toppen av en høyde. Du klarer sikkert å gjette hvilken by det er ;) Det føles litt som å dra til IMPULS en måned og 2 timer for tidlig (fordi bussen fra ungd.arbeidet hjemme skal gå 30.jan kl 13), men jeg tror det blir en bra måned frem til da! Med i bagasjen hadde jeg blant annet biblia, som er et stort bibelatlas, og boken "Bergen i all ubeskjedenhet: 1201 sitater om Norges eneste by og dets innbyggere"





Gleder meg til å lese den!

Mer info og mulighet for å få tak i boken finner du her
Tror den er veldig bra for oss eksilbergensere


Kanskje kommer det et eller flere sitat fra sitatene i sitatboken, men det får vi se på etter 2009 ankommer

I mellomtiden ønsker jeg alle godt nytt år, og takk for det gamle!

Får avslutte med et sitat av HKH Harald V: "Håpet er at Jesus skal komme igjen og dømme verden" (sitert i Knut Tveitereids en helt overkommelig bibel)

5 kommentarer:

Elling sa...

Da vet jeg i alle fall hva jeg IKKE ønsker meg! Velkommen tilbake.

Anonym sa...

Den MÅ eg bare skaffe meg! HEia eksilbergenserne i stavanger=)

Gjermund sa...

hehe. eksilbergenser ja.. :D

Leif Arne Kalleland sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Den boka der har du neppe særlig godt av...