16 desember, 2008

Halleluja, min sjel er fri!

Da var jeg ferdig med første del av språkene i teologistudiet, nemlig hebraisk, og det føles så digg! Hadde muntlig eksamen idag, og tenkte å feire det med å skrive 5 rare ting om meg selv, siden jeg er blitt tagget av Nils:



  1. Jeg er ekstremt venstrehendt, og gjør stortsett alt med venstre hånd, bortsett fra å skrive meldinger på mobilen. Har ikke helt forstått det

  2. Før jeg begynte å høre på Delirious, SonicFlood og kristen musikk (ca når jeg gikk i 8.klasse), hørte jeg bare på klassisk musikk, av en eller annen merkelig grunn. Glad for det har snudd nå ;)

  3. Jeg har faktisk håndhilst på kongen da jeg gikk i barnehagen

  4. Jeg er vanligvis veldig organisert, og tar beslutninger (J), men hvis jeg har det travelt og er stresset over lengre perioder, blir jeg (P), og klarer ikke å ta beslutninger for lang fremtid, selv om jeg vet jeg får energi av å gjøre det. Merkelig det der

  5. Jeg synes dette med farger er utrolig vanskelig. Jeg er ikke fargeblind, men det å se hvilke farger som passer sammen, og hvilke som ikke passer sammen er nesten umulig. Hvordan klarer folk det?
Ole og Ane mente at det var spesielle ting å være bergenser, men de har jo glemt at de er i undertall sett hele Norge under ett.

Så nå sitter jeg på fergen på vei hjem, og det skal bli kjekt å komme til Bergen! Ikke mer stress og kav på lang tid.


Snakkes plutselig

Da tagger jeg Ingar, Gjermund, Erik og Hans Magnus

4 kommentarer:

Gjermund sa...

fun facts om lassebasse er kult! eg liker ikkje tagging, men skal vurdere det.. kansje eg skal skrive 5 fun facts om meg: liker ikke tagging,liker ikke tagging,liker ikke tagging,liker ikke tagging. :D Velkommen heim til det lovede land foresten! håper du får ein herlig ferie!

Marit sa...

punt en og to = veldig bra! hvorfor slutta du med den klassiske musikken? det er jo livet;)

Anonym sa...

Det med klassisk husker eg.. hehehe...

larsk sa...

Takk for det gjermund! Gleder meg til de virkelige fun facts'ene dine kommer ;)

Marit: Vet ikke helt om den klassiske musikken er hele livet :P

Arne: hehe, det var gode tider det! Kjekt at du leser her!